Kommer hästarna prata?

 
Som ni säkert redan vet så kan Alex, Lisa, Anne, Linda i Star Shine/ Star Stable serien prata samt att de har förmågan att förstå sinna hästar!

Jag kommer ihåg att i början utav SSO vid G.E.D området i Moorland så stod en bulldozer som blockerade vägen, eftersom att man under den tiden inte hade börjat betala för spelet ännu. Men om man nu gick upp emot denna bulldozern så kommer en pratbubbla upp, inte från en människa utan som en tanke bubbla från din häst.
Detta borde ju innebära att vi förstår våra egna hästar och kommer kunna kommunisera med dem, precis som de fyra Sould Riders som finns i spelet.
 
Men nu då jag började tänka på detta så har väll de fyra Soul Ridersarna bara förmågan att förstå sina egna hästar?
Men i ett uppdrag med Tin-Can så pratar han med mig. Vilket även innebär att vi kommer besitta speciella förmågor som i nuläget är helt okända.
 
Och en till sak som jag funderat över är att när man ska aktivera runstenarna i Valedale så börjar ju alla stenarna lysa, vilket tydligen är väldigt ovanligt.
 
Som en slutsats till detta så tror jag att Star Stable teamet håller på att bygga upp en helt otroligt magvridande story, vi får väll nu hoppas på att de lyckas göra ett bra jobb på den fortsatta storyn, vilket jag är övertygad om att de kommer att bli en underbar samt spännande fortsättning på spel serien. ;D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: