Bloggen ..

Jag har i nuläget alldeles för mycket i skolan, då jag efter 10 års slit har lite mer än en månad kvar på mig att
visa vad jag går för. Jag skriver och skriver alla dessa texter till mina lärare, jag pluggar inför proven som varje
vecka dyker upp, och jag orkar inte med bloggen. Jag har försökt då jag trott att det ska gå, men nu orkar
jag helt enkelt inte mer. Och sedan så kommer jag börja på gymnasiet i höst, jag kommer troligtvis inte
spela sso så mycket alls då, utan jag kommer låta mitt riktiga liv ta plats, självklart kommer alltid Star Stable
ha en plats i mitt hjärta, och jag kommer fortsätta att logga in och fortsätta att försöka utveckla Starstableonline.boards.net, men det är tyvärr allt jag kommer göra.
 
Så tack till alla er som läst denna blogg, och jag kanske kommer tillbaka i sommar, men nu så tänker
jag ta tag i mitt pluggande.
 
Tillsvidare, ~ Saga Mistdawn
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: