Kurragömma med Great Fighters!

Idag så slängdes det ihop ett spontant event, då medlemmarna kallades till eventet genom vår kära och bubbliga klubbchatt. Och just då eventet skulle starta så var jag väldigt nära Steves gård där vi skulle mötas, dock så var jag alldeles för lat för att rida och hämta min klubboutfit i Jorvikstallet och sedan ta mig tillbaka till Steves. Så jag deltog med min vanliga gröna tävlingsoutfit. ~ Suprise suprise. 

Jag tog i alla fall ett par bilder under eventet, då vi först skulle springa ifrån Steves upp till Valedale, där vi sedan skulle köra kurragömma.
 
Tack för ett toppen event! Alla små och stora event här och där knyter samman klubben, och dess medlemmar. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: