Forumet

Detta publicerade jag alldeles nyss på http://starstableonline.boards.net :
 
Just nu är det mindre medlemmar som loggar in varje dag, vilket jag tidigare har räknat med. Då väldigt många antagligen registrerat sig men sedan lite halvt glömt bort forumet, och fortsatt som vanligt att spela själva spelet. Men för att få forumet framåt så gäller det att vi medlemmar som faktiskt är aktiva för tillfället skriver som vanligt i forumet. Om vi då visar att vi verkligen vill driva på idén med forumet, och visar som sagt att vi är aktiva, så kan det locka hit fler spelare att ansluta sig, eller att de som redan är registrerade börjar att logga in oftare.

Och om ni undrar varför jag är lite halvt o-aktiv i forumets trådar, så är det för att när jag väl är inloggad så fixar jag med forumets administration. Samtidigt som jag är inne på SSO, för att göra mina dagliga sysslor. Jag hinner inte så mycket mer för tillfället då jag går i 9:an och har exakt 1 månad på mig från och med idag, att visa vad jag går för, för att jag sak kunna höja mina betygspoäng för gymnasiet, så att jag kan försöka att komma in på den skolan samt linjen jag har sökt till.

Jag läser nästan allt som publiceras på sidan, och ser era önskemål osv! Jag uppskattar alltid förslag för att utveckla sidan, och även konstruktiv kritik!

Men jag ger inte upp ännu, jag är jätte glad över att ni engagerar er! Fortsätt så! 
 

Jag ska försöka så gott jag kan för att sidan inte ska dö ut, men att bygga upp en hemsida och en communtiy på den hemsidan tar tid, allt kan inte hända i ett knapptryck. Men det går fortfarande framåt! Vi är snart uppe i 100 medlemmar, och vi är redan över 1.200 publicerade inlägg på hemsidan, samt att vi har ca 70 trådar/ämnen som vi diskuterar.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: