Gott nytt år! :)

Jag körde med en blå enkel liten nyårs outfit!
Hoppas ni alla kommer ha en toppen dag idag, då det är nyår! ;D
 
Jag har faktiskt aldrig gjort mina egna mer "seriösa" nyårs löften, det kanske är dags att göra några? :)
 
Så jag tänkte sätta upp ett par löften här på bloggen, om mina mål som kommer ske under 2014!
 
Har ni något spännande på gång under 2014?
 
Men åter till mina löften!
 
  • Att jag ska hålla bloggen aktiv under 2014.
  • Förbättra mina egenskaper inom kodning.
  • Börja med en video serie, och kanske även en vanlig läsbar serie!
  • Börja med något slags vecko inlägg varje vecka! xD
  • Hålla er underhållna med mina inlägg. *Höhö*
Det är iallafall de nuvarande löftena jag har till er, mina bloggläsare, men även till mig själv! <3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: