Nya uppdateringen är buggad?!

Om du vill se att annant inlägg över mina tankar om buggarna gå då till everwind.blogg.se genom att klicka H Ä R !

 Edit: Läste nu på SSO's facebook sida, 'buggen' med alla NPC är ett april skämt. *Didn't see that coming* xD

Nu eftersom att det är den 1a April så har SSO teamet lagt in samma funktion som fanns tillgängligt förra året, jo den som gör så att man kan ha alla sorters olika färger på sin starthäst, dock har jag märkt ett par möjliga buggar som uppstod samma dag som de satte igång funktionen.

1. De som t.ex. tar sin arab för att se om även den kan byta färg så händer inget för den spelaren, men för oss andra så ser vi en färgglad häst utan man i arab formen, jag testade detta med min frieser, då inget hände för mig. Men efter en stund kom en spelare fram till mig och frågade varför min frieser var blå.

2. Efter att det som hände på punkt 1 för mig, så loggade jag ut och sedan in igen, så jag red in till Silverglade byn, då jag upptäcker att alla NPC's i SGB har fått Courtney Marley/Barney/Carney former, så jag red till Vingården för att se om det var likadant där, vilket det inte var.

 

Jag tycker det är så synd att det blir så här ibland, då jag vet att teamet gör sitt yttersta och nu när det är en säsongs grej dessutom. Hoppas de hinner fixa det innan April månad är slut!

Jag har bifogat ett par bilder av alla de buggar jag sett under de få timmarna jag spelat under dagen!

 

Jag har försökt att maila supporten men det går inte skicka av någon konstig anledning, men ska försöka igen lite senare!

 
 
 
 
 
Mwehehe, min karta o3o Och kolla på arabens ögon o.o'
 
Fast jag tror att hästarna fortfarande är buggade. cx
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: