Snowcrush

 
Namn - Snowcrush.
Kallas - Cymba.
Kön - Sto.
Född - 2005-01-01.
Ålder - 9 år.
Ras - Jorvikiskt Varmblod.
Inriktning - Allround.
 
 
Allt började med att jag skulle på ett läger, just det lägret vid Moorland stallet, jag fick då låna denna häst utav de gamla paret som hyrde ut hästen till Moorland, hästen var såklart ingen mindre än Snowcrush.
 
Vi har upplevt mycket tillsammans, dock så har hon alltid vart bråkig fast på sitt egna lite mer diskreta vis, om man lägger t.ex. borsten intill henne så brukar den vara borta en stund senare, gissa vem som har sparkat bort den en bit bort? ;D
 
Men hon är ändå underbar, hon tränas och tävlas inom det mesta men framför allt terräng då jag personligen tycker att det är roligast!
Men under en lite underlig vinterdag så var det äntligen dags! Hennes ägare gav mig alternativet att få köpa henne, hon vart min alldeles egna underbara springare!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: