Ny start | Ny layout

 
 
Gott folk.
 
Jag har äntligen haft tid under denna vecka för att fräscha om bloggen. Eftersom att jag nu ska fortsätta med denna sida, samt min youtube kanal, så tyckte jag att det var dags för ett nytt utseende för det nya året, 2015.
 
Inläggen kommer börja rulla in under de närmsta dagarna. Jag kommer köra på ett nytt upplägg, där jag kommer prioritera att skapa youtube videos både på svenska och på engelska. Klippen kommer även publiceras här på bloggen så det blir lite lättare för er att se när de läggs upp. Och i andrahand så kommer vanliga blogg inlägg. 
Första videon kommer upp redan ikväll.
 
Jag kommer försöka hinna med så mycket jag kan med bloggen och youtube. Men som ni förstår så kommer alltid livet utanför först. Alltså kan jag möjligtvis bli lite frånvarande pga prov eller liknande. 
 
Har ni kollat in min Instagram också? Följ mig på - @sagamistdawn
 
 
Observera att layouten inte är 100% färdig. Lite småsaker måste uppdateras i menyerna.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: