Woohoo!

Den nya layouten för bloggen är så gott som klar! Allt som är kvar är att fica till alla bildlänkar i sidomenyn och snygga till den. Samt att jag måste sätta in alla länkar osv i dropdown menyn! Men tänkte ändå tjuvstarta med bloggen, även fast att den just nu är i ett litet stadie utav kaos. Men det kommer ordna sig!
Men den nya designen är i alla fall i en ljusgrå nyans, men med ljuslila detaljer på rubrikerna samt i sidomenyn, och i dropdown menyn!
Jag är faktiskt riktigt nöjd med resultatet även fast den inte är klar!
 
Jag är medveten om att designen på vissa ställen med t.ex. dropdown menyn är lite knasig, men det ska jag försöka att fixa, fast inte idag ;D
 

Så välkommen till det nya Sagamistdawn.blogg.se!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: