Sagamistdawn.blogg.se framtid

 
Som jag tidigare har sagt så är bloggen död, fast inte riktigt, eftersom att jag ständigt kikar in då och då för att skriva ner ett litet inlägg, som
tyvärr aldrig hinner publiceras, kanske tycker jag inte att de är tillräckligt bra? Men angående bloggens framtid
- jag kommer antagligen komma tillbaka väldigt snart med en ny layout, men förvänta er inte för mycket. Just nu så är jag väldigt upptagen med
annat och jag kommer lägga bloggandet sist på schemat. cx
 
Jag vet inte riktigt hur framtiden kommer att se ut, men jag ska i alla fall försöka igen inom en snar framtid.
Om jag nu verkligen får ingång bloggandet, och känner att jag är redo att satsa, så kommer jag göra allt
för att lyckas med att hålla den aktiv, men just nu har stressen ett övertag, så bloggandet är dött. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: