Dag 4 - Min favorithäst.

Ett namn - Concorde. Jag vet inte varför men jag är dökär i denna springare! Jag nämde lite om det i ett tidigare inlägg, tror det var under första dagen utav utmanigen. Men Concordes sätt att röra sig är  'Breathtaking', han är den som i mina ögon sticker ut mest utav alla de fyra hästarna i spelserien. 
 
Hans karaktärsdrag liknar Annes på vissa sätt, då även han är lite fin i kanten, vilket kan märkas på det sätt som han pratar med Anne i spelet, kanske är det på grund utav henne, då de båda har ett band med varandra som häst och ryttare, så antar jag att de båda påverkar varandras levnadssätt.
 
Detta är en utav de finaste bilderna på Anne och Concorde, tycker jag c;
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: